Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Johanna Petersen - 18 maj 2014 18:56

Efter att ha sovit borta i nästan en vecka kändes det tomt att vara hemma och sova själv. Haft det väldigt roligt med en massa tjejkvällar och roliga samtal. Planering av semester och annat skoj är i full gång som ska ske under sommaren/hösten. 

Många samtal handlade om exen och ja, jag får vissa stunder då jag saknar den tiden vi var, även om jag har en annan nu och som dessutom är seriöst. Trött på att förklara och tänka på det som varit, det gör mig bara så jäkla arg! Jag är värd mer än lögner och trodde att personer var mer mogna än vad de verkar vara. Dock har jag inte sett varken han eller någon ur hans familj under snart 4 veckor, vilket är skönt men är ändå fundersam på hur de skulle reagera och om de skulle hälsa. Jag kan inte veta vad han har sagt om mig men jag hoppas att han inte målar mig som ett "svart får" för det är inget jag gör, oavsett vad personen har gjort i förhållandet. 


Men nu ska jag inte försöka tänka på det utan se framåt på framtiden! Att jag har fått fast jobb, är bara helt otroligt! :) Sedan inte att glömma att jag har en person i mina tankar och som jag både längtar och saknar efter mycket. 


More to come, kram!

Presentation


Hej! Johanna var namnet. Snart färdigutbildad Lärare och jobbar även som boendestödjare inom socialpsykiatrin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards