Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

Förändring!!!

Av Johanna Petersen - 22 maj 2014 23:17

 

Igår gjorde jag en riktig förändring med mitt hår!

Först blekte jag bort den mörka färgen för att sedan klippa det och färga det i en helt ny färg. Strawberry Fizz mousse, blond med rosa inslag. Blev hur jäkla bra som helst och är supernöjd!! 

Kvällen avslutades med rosévin i trevligt sällskap. Tyvärr hände en olycka på kvällen när jag cyklade hem. Jag blev nästan påkörd av en mopedist bakifrån i en tunnel.Personen körde så nära att jag åkte mot trottoarkanten och föll från cykeln.Slog upp ena handen,skrapsår på armbåge,ena handflatan och ena knät. Idioter det finns och de blir fan bara fler!!!


Ikväll har jag varit på räkbåt med mina nya kolleger. Det bjöds på räkor,sallad,bröd,en massa skratt och härlig musik från en trubadur. Allt detta avslutades med en vacker solnedgång som vi såg från båten. Härligt!!! 

Vi hörs snart igen, kram!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Petersen - 18 maj 2014 18:56

Efter att ha sovit borta i nästan en vecka kändes det tomt att vara hemma och sova själv. Haft det väldigt roligt med en massa tjejkvällar och roliga samtal. Planering av semester och annat skoj är i full gång som ska ske under sommaren/hösten.  Må...

Av Johanna Petersen - 11 maj 2014 13:03

Helt klart rätt låt som vann Eurovision Song Contest igår! Det blir bara så tröttsamt att man ska blanda in politiken in i musikvärlden. Lyssna på låtarnas budskap och inte vilken politik landet står för!    Det blev en väldigt skön helg med midd...

Av Johanna Petersen - 9 maj 2014 21:24

Hittade en dikt som jag hade skrivit när min absolut första pojkvän gjorde slut. Denna dikt är skriven 12/3 - 2005   Ett hat som brinner två ögon som gråter mitt hjärta du brister dig jag aldrig förlåter   Du sa att du älskade mig j...

Av Johanna Petersen - 8 maj 2014 15:48

  Detta är något jag verkligen har funderat på. När någon säger; Väx upp! Vad menar personen då? Jag anser att jag är vuxen. Jag har: - lägenhet - betalar mina räkningar - jobbar och pluggar - tar egna beslut - står för mina handlingar ...

Av Johanna Petersen - 7 maj 2014 21:58

Jag tänkte börja om från början med en helt ny blogg med nya minnen :)   Den senaste tiden har jag börjat fundera över; vad är sanningen?  Jag är så trött på folk som ljuger, ändrar sitt beteende från varmt till kallt och liksom tror att detta ...

Presentation


Hej! Johanna var namnet. Snart färdigutbildad Lärare och jobbar även som boendestödjare inom socialpsykiatrin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards